როგორ შეგიძლიათ თქვენი სამიზნე აუდიტორია ერთგულ მომხმარებლებად გადააქციოთ ღირებული კონტენტის წარმოებით?
კონტენტ მარკეტინგი ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მეთოდია თქვენი პოტენციური მომხმარებლების განსათლებად და ნდობის კავშირის ეფექტურად დასამყარებლად.
ღირებულებაზე ორიენტირებული მიდგომა
მოამზადეთ ბლოგ პოსტები, ელექტრონული წიგნები და ვიდეოები, რომლებიც გადაწყვეტას სთავაზობს თქვენი მომხმარებლების პრობლემებს. დაამატეთ ღირებულება სანამ ეცდებით მათ რაიმე მიყიდოთ.
მოწოდება მოქმედებისკენ (CTA)
თქვენი კონტენტის ბოლოს დაამატეთ მკაფიო და შთამბეჭდავი CTA-ები. მიმართეთ მკითხველი შემდეგ ნაბიჯზე (ბიულეტენზე გამოწერა, დემოს მოთხოვნა და ა.შ.).
ისტორიების თხრობა
ადამიანებს ისტორიები უყვართ. ააშენეთ ემოციური კავშირი თქვენი ბრენდის ღირებულებებისა და წარმატების ისტორიების მოთხრობით.
"კონტენტი მეფეა, მაგრამ დისტრიბუცია დედოფალია და ის ატარებს შარვალს."
სწორი კონტენტის სწორ პიროვნებაზე სწორ დროს მიწოდება არის თქვენი კონვერსიის მაჩვენებლების გაზრდის საიდუმლო.